
TROFEU SANT VALENTÍ
La volta a peu a la Font d'en Carròs és una prova especial, per compartir amb la teua parella. Es tracta de divertir-se, passar-ho bé, i endur-se un bon record d'un dia inoblidable. L'Ajuntament de la Font i el Grup Esportiu La Carena intentaran fer tot allò possible per a què visqueu una gran experiència. Després de la prova, photocall, sorteigs, xocolate i un detallet especial per a totes les parelles.
LA FONT D'EN CARRÒS: TROFEU SANT VALENTÍ EN UN ENTORN COVID-19.
Després de la pausa de l'any 2021, en el 2022, sempre respectant les normes sanitàries vigents i el protocol COVID-19, intentarem recuperar l'esperit de la Volta a peu a la Font.
.
TROFEU SANT VALENTÍ.
En la Volta a peu a la Font es pot participar en dos modalitats: individualment o en parella.
Hi han trofeus i classificacions independents per a cada modalitat.
Puc córrer individualment? Clar que sí
Ací tots són benvinguts/des.
Pots participar indivualment, com en qualsevol carrera, i compartir l'excepcional ambient que es viu eixe dia.
Per exemple, en l'edició del 2020, entre els/les 100 primers arribats/des a Meta, només hi havia 8 parelles, la resta eren corredors/es individuals. Per tant no tens excusa, siga en parella o indivualment, sempre podràs córrer en La Font...
Corre en parella
La volta a peu a la Font d'en Carròs és una prova especial, per compartir amb la teua parella. Es tracta de divertir-se, passar-ho bé, i endur-se un bon record d'un dia inoblidable. L'Ajuntament de la Font i el Grup Esportiu La Carena intentaran fer tot allò possible per a què visqueu una gran experiència.
Quin tipus de parelles poden participar?
La Volta a peu a la Font és el trofeu Sant Valentí. L'Ajuntament de la Font i el Grup Esportiu La Carena han pensat en una prova en la que pugues participar amb la teua parella sentimental.
Per tant les parelles NO PODEN SER de familiars (pares-fills, mares-fills,cosins, etc), ni parelles d'amics o membres de clubs.
És una competició per equips de 2? NO.No es tracta d'una competició per equips. El més important és compartir una vesprada fent esport. Per això les parelles han de formalitzar la inscripció conjuntament, disputar tota la prova junts, realitzar l'entrada en meta junts, i en eixe moment fer una demostració pública del seu afecte. Córrer separats implica no optar a classificacions
CAMINAR - QUOTA D'INSCRIPCIÓ
Termini ordinari.
Fins el 7 de febrer 2022.
Quota 6 euros.
Termini extraordinari
Del 8 de febrer al 9 de febrer a les 20:00 hores.
Quota 8 euros
ADULTS - QUOTA D'INSCRIPCIÓ INDIVIDUAL
QUOTA D'INSCRIPCIO.
Termini ordinari.
Fins el 7 de febrer 2022.
Quota 6 euros.
Termini extraordinari
Del 8 de febrer al 10 de febrer a les 20:00 hores.
Quota 8 euros
PARELLES - QUOTA D'INSCRIPCIÓ
Les parelles hauran de formalitzar la seua inscripció conjuntament en el formulari. No s'acceptarà la creació de parelles després d'haver tancat el període d'inscripció.
Els/les participants en la modalitat parella no opten als trofeus individuals
QUOTA D'INSCRIPCIO.
Termini ordinari.
Fins el 7 de febrer 2022.
Quota 14 euros.
Termini extraordinari
Del 8 de febrer fins el 10 de febrer de 2022 a les 20:00 hores.
Quota 18 euros.
DIVENDRES 11 DE FEBRER
Hora: de 19:30 h. a 21:00 h
Lloc: Casa de Cultura
DISSABTE 12 DE FEBRER
Hora: d' 11:00 h. a 14:00 h.
De 15:30 h. fins 16:30 h.
Lloc: Plaça de l' Ajuntament